Skip to content

Administratief Medewerker VBBV

  • Hybride
    • Antwerpen-Berchem, Vlaams Gewest, België
  • Ondersteunend

Functieomschrijving

No English vacancy text available because good knowledge of Dutch is required for this position.

Ben jij een administratieve duizendpoot die uitblinkt in precisie en nauwkeurigheid? Wil je graag bijdragen aan de kwaliteit en betrouwbaarheid van een toonaangevende organisatie? Dan is deze kans bij het Verificatiebureau Benchmarking Vlaanderen (VBBV) iets voor jou!

Als Administratief Medewerker bij het VBBV ben je het kloppend hart van onze organisatie. Je combineert sterke administratieve vaardigheden met een hands-on mentaliteit om zowel interne processen als externe stakeholders optimaal te ondersteunen. Onze missie? Bedrijven helpen CO₂-uitstoot te verminderen en een duurzame toekomst te realiseren.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je beheert bestellingen, betalingen, vergaderzalen en verzorgt de mailbox. Je ontvangt bezoekers en neemt deel en organiseert vergaderingen en evenementen op administratief en logistiek vlak.

  • Je bent verantwoordelijk voor de verslaggeving van de maandelijkse meetings van het VBBV en de EBO Commissie.

  • Je onderhoudt de website van de EBO Commissie en bent het aanspreekpunt voor de Commissieleden.

  • Je staat inhoudelijk mee aan het roer van een correcte uitvoering van de verschillende verificatieopdrachten. Je ondersteunt de verificateurs in hun opdracht door een duidelijk en accuraat opvolgingssysteem te onderhouden.

  • Je zal worden ingezet op diverse opdrachten in functie van de noden die zich stellen het VBBV. Je zal proactief inspelen op nieuwe opdrachten die bijdragen aan de afgesproken doelstellingen met de stakeholders.

  • Je werkt nauw samen met onze verificateurs en zorgt ervoor dat zij optimaal ondersteund worden in hun werkzaamheden.

Deze hybride positie heeft als onsite locatie Berchem (nabij Station Berchem).

In deze rol rapporteer je rechtstreeks aan de Manager Auditoren.

Vereisten

  • Je beschikt over een Bachelor diploma richting Office Management of gelijkwaardig door ervaring (>5 jaar). Kennis van de energiesector is een pluspunt maar zeker geen must-have.

  • Je bent een echte teamplayer. Je hebt een flexibele instelling, bent open-minded en klantgericht en je kan je vlot aanpassen aan een wijzigende context.

  • Je bent leergierig en je kan aantonen dat je je snel nieuwe zaken kan eigen maken en zelfstandig kan werken.

  • Je neemt graag initiatief, en je bent nauwkeurig en stressbestending

  • Je bent communicatief sterk en durft assertief op te treden waar nodig.

  • Je beschikt over een uitgebreide kennis van MS Office.

  • Je spreekt en schrijft vlot en foutloos in het Nederlands.

  • Je vindt de goede balans tussen samenwerking in teamverband en het zelfstandig aanpakken van taken.

Aanbod

  • Een veelzijdige functie binnen een vooraanstaande klantgerichte organisatie op het vlak van innoverend technologisch onderzoek en wetenschappelijk onderbouwde adviesverlening.

  • De kans om bij te dragen aan een duurzaam Vlaanderen door bedrijven te helpen in het terugdringen van hun CO2-uitstoot.

  • Een gevarieerd takenpakket met kantoorwerk gecombineerd met vele fysieke en digitale contacten met externen.

  • Een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen zoals vergoedingen, verzekeringen en een moduleerbaar pakket aan vakantiedagen.

  • We werken activiteiten gebaseerd; onze activiteiten leiden ons naar onze locatie. Deze flexibiliteit in je job stelt je in staat om een mooie work-life balans te bekomen.

of